❤️
Kiitollisuus ei ole seurausta onnellisuudesta, vaan onnellisuus on seurausta kiitollisuudesta. Kun opettaa aivoja huomioimaan elämässä hyviä asioita, voi kokea onnellisuutta pienistäkin asioista. Kiitollisuus auttaa myös luottamaan elämään, mikä on onnellisuuden perusta. Vuoden alussa sain haasteen ja olen ihan joka päivä opetellut olemaan kiitollinen jostakin. 

❤️
Tällä hetkellä olen erityisen kiitollinen aviomiehestäni, joka on seissyt tukenani niin hyvinä kuin heikoimpinakin hetkinä. Olen myös kiitollinen rakkaasta perheestäni ja ystävistäni, joiden kanssa minulla on etuoikeus jakaa tätä elämääni. Olen kiitollinen myös  työstäni, jossa saan päivittäin kohdata erilaisia ihmisiä eri lähtökodista ja kuulla tarinoita heidän elämästään sekä kulkea hetken näiden ihmisten rinnalla. Olen kiitollinen liikunnan tuomasta hyvästä olosta ja ulkoilmasta; tuulenvireestä, raikkaasta ilmasta sekä hymyistä ihmisten kasvoilla. Olen kiitollinen siitä, että tämän raskaan ajanjakson jälkeen näen edessäni edelleen kaikesta huolimatta valoa ja näen peilissä hymyilevät kasvot. Kiitollinen olen myös kauniista kodistamme. Sekä koiristani.

❤️

Kiitollinen olen myös viikonlopusta ja viime yöstä kun sain nukkua kunnon yöunet ja siitä, että saan illalla istahtaa taas oman saunan lauteille. Kiitollinen olen myös terveydestä ja tahtotilasta liikkua ja hoitaa itseäni ja kehoani. Ja siitä, että pääsen vihdoinkin ensi viikolla ammatti-ihmisen vastaanotolle. Sekä siitä, että saan tänään syödä rauhallisen aamupalan pitkän kaavan mukaan, saan käydä lenkillä ja  pääsen viettämään aikaa läheisteni kanssa hyvä ruuan äärellä. 

Kiitollinen olen myös siitä turvallisuuden tunteesta jonka varassa saan tässä hetkessä olla ja levätä!

❤️

FF5A29BC-490F-4A7B-8A0C-E54EBE84B67F.jpg