Olen kiitollinen siitä, että mulla on ihanat työkaverit. Niin äärettömän ymmärtäväiset ja kannustavat. Olen kiitollinen siitä, että mulla on katto pään päällä ja ihanat nelijalkaiset ystäväni. Olen kiitollinen perheestäni ja läheisistäni. Olen kiitollinen ystävistäni, ketkä ovat soitelleet ja kannustaneet ja kuunnelleet. Olen kiitollinen sinulle, ketä olet saanut mut niin monta kertaa nauramaan kuluneilla viikoilla. Olen kiitollinen, että olen tänään saanut siivoiltua ja ei ole tarvinnut tänään ottaa särkylääkkettä kipuun. Olen kiitollinen auringosta ja siitä, että nyt on kesä! Olen kiitollinen siitä, että olen saanut levätä ja olen nähnyt positiivisen puolen tässä kaikessa. Olen kiitollinen, että en murehdi vaikka välillä epätietoisuus tuo levottomuutta. Olen kiitollinen että olen saanut hyviä ja ammattitaitoisia lääkäreitä rinnalleni tutkimaan ja arvioimaan tilannettani. Olen kiitollinen , että mulla on aviopuoliso joka kannustaa ja tukee. Olen kiitollinen, että pääsen tänään omaan saunaan ja voin sulkea silmäni ja keskittyä siihen hetkeen. Olen kiitollinen, että mulla on ilaksi varattu hyvä elokuva. Olen kiitollinen, että voin luottaa siihen että en ole yksin. Olen kiitollinen, vaikka en nyt voi harrastaa liikuntaa. Osaan silti antaa arvoa sille mitä pystyn tekemään nyt. Olen kiitollinen tästä koko vuodesta, vaikka se on tuonut mukanaan haasteita. Se on silti opettanut, kuljettanut läpi pelkojen ja tuonut varmuuden, että minä selviän. Olen kiitollinen, että näen tämän hetken kauneuden. Olen kiitolinen, että olen hyväksynyt tilanteeni tässä ja nyt. Hetki ja päivä kerrallansa. Vastoinkäymiset ovat olleet kuin pieniä helmiä, joita olen kerännyt tämän vuoden aikana. Pujottanut ne yksi kerrallansa helminauhaan.  Kun katselen niitä läheltä ne eivät heijasta kirkkautta, siirtäessäni ne kauemmaksi näen ne eri tavalla ja voin huomata miten auringon säteet saavat ne loistamaan. Olen kiitollinen, että sisäinen puhe itseäni kohtaan on tänään rakastavaa. Se ei arvostele, eikä tuomitse, se ei syyttele, eikä koe huonoa omatuntoa. Se kehoittaa hengittämään ja rauhoittumaan. Se sanoo suurella varmuudella- sinä selviät !❤️