Sinua saattaa jopa hieman pelottaa, kun ensimmäistä kertaa lähestyn sinua kirjeellä. Olen kyllä monesti yrittänyt saada sinua kuulemaan ääntäni, mutta arjen ja kiireen keskellä et aina sitä kuule. Niin kovasti haluaisin että viettäisit aikaa enemmän minun kanssani. Pysähtyisit ja kuuntelisit kun yritän sinulle kertoa jotakin. Toivoisin että luottaisit siihen mitä minä vaistoan ja mitä intuitioni haluaa kertoa. Tiedät jo varmasti kaiken jälkeen sen että minulla on siihen hyvä syy. 

Minussa herää suuri huoli, kun yrität kontrolloida minua. Samoin silloin kun asetut minua vastaan ja hylkäät minut. Asetat voimalla sääntöjä ja määräyksiä miten minun pitäisi toimia. Mutta unohdat että sellaisten määräysten varassa minun on vaikea olla ja silloin ahdistun. Anna minulle aikaasi enemmän, aseta minulle ne rajat mutta tee se rakkaudella. Pidä huolta minusta, kuuntele ja ole kanssani läsnä. 

Kiitän sinua että olet antanut syödä mitä haluan, mutta katsot että se on terveellistä. Aina näin ei ole ollut. Tänään autat jo enemmän yhteisen kehomme suojelemisessa. Olet alkanut myös liikkumaan minua kuunnellen. Et aseta enää niin suuria tavotteita. Vaan teet sen minun voimiani säästäen. Anna minun jatkossakin tehdä asioita jotka saavat minut nauramaan ja tuntemaan että elän. Anna minun nauttia pienistä hetkistä, mihin sisältyy elämisen maku. Olen niin kovasti pahoillani siitä, että olet joutunut elämässäsi kokemaan asioita jotka ovat satuttaneet sinua. Ne asiat ovat jättäneet myös jälkensä minuun. Ne haavat ovat kuitenkin jo arpeutuneet ja jonain päivänä ne arvet voivat parantua. Eivätkä ne silloin enää aukea niin herkästi. Lupaan pitää kädestäsi kiinni jos sinä pidät minusta kiinni. Ymmärräthän että olen liian pieni astumaan ajamasi auton rattiin. Joka kulkee elämämme tietä pitkin. Mutta sinä olet tarpeeksi iso sitä ohjaamaan, jos annat minun neuvoa meitä perille. Yhdessä tuo tie on turvallisempi kulkea. 

Minulla on toive. Etsi vierellesi ihmisiä jotka ovat rakastavia. Älä pakota minua olemaan heidän kanssaan, joiden seurassa minun on paha olla. Toimi silloin minun hyväkseni, keskustele ja nosta asioita esiin aikuisen varmuudella  ja varmista, että olen turvassa. Ja että minun toiveeni ja tarpeeni huomioidaan myös. 

On päiviä jolloin olen tolaltani, peloissani, haavoittunut, vihainen ja joskus jopa yksinäinen, haluan sinun silloin sinun viettävän aikaa kanssani. Ota silloin selvää miksi minä tunnen niin. Äläkä jätä minua yksin!

Ole minua kohtaan rakastava, lempeä ja myötätuntoinen. Lupaa että olet kanssani aina. Etkä hylkää minua. Löydä minut, se lapsi joka joskus olit. Kunnioita ja hyväksy minut. Niin että en tuntisi olevani yksin!

Rakastan sinua, muistathan sinäkin rakastaa minua? 

Rakkaudella: sisäinen lapsesi ❤️

image.jpg