Isänpäivä

Ajattelin kirjoittaa siitä, miten hyvä isä mulla on. Mulla on isä, ketä on tehnyt aina paljon töitä. Hän on äärettömän lahjakas, niin taiteellinen ja hyvä maalaamaan. Mulla on isä, kenen en ole koskaan kuullut puhuvan kenestäkään pahaa. Hän on aina nähnyt asioiden hyvän puolen. Mulla on isä ketä on rauhallinen, huumorintajuinen, vahva ja herkkä ihminen. Mulla on isä ketä rakastaa luontoa ja eläimiä. En ole koskaan nähnyt, että hän tekisi kärpäsellekään pahaa. Hän enemmin kantaa kärpäsen ulos, kuin liiskaisi sen seinään. Mulla on isä kenellä on vahva usko. Hän rohkaisee silloin kun pelottaa ja lohduttaa silloin kun olen surullinen. Mulla on isä ketä lapsena luki iltarukouksen, kun kävin nukkumaan. Mulla on isä, ketä edustaa mulle turvallisuutta. Hän ei juo alkoholia, eikä polta. 

Mulla on isä, ketä on hyvä isä ja isä kenestä olen kiitollinen. Mulla on isä, ketä rakastan!