Muistan sen päivän kuin eilisen kun tulin luoksesi. Kannoit minut pahvilaatikossa pieneen kotiisi. Istuin laatikossa ja katsoin suurilla silmilläni sinua ja otin ensimmäiset askeleeni yhteiseen elämäämme suoraan syliisi. 

 

Olet pitänyt minusta hyvää huolta. Antanut ruokaa, käyttänyt lenkeillä ja ollut aina elämässäni läsnä. Muistat varmaan vielä sen päivän kun olit kanssani eläinlääkärissä ja lääkäri kertoi, että sydämessäni on vikaa. Huomasin, että säikähdit ja sinä itkit. Yritin niin kovasti kotimatkalla lohduttaa sinua nuolemalla kättäsi. Tahdoin vain kertoa sinulle, että minä taistelen vielä, jos sinä olet valmis minua hoitamaan. Ja sinä olit! Ilman sinun apuasi, elämäni ei olisi jatkunut näinkään pitkälle. 

 

Olet kertonut minulle monta kertaa elämäni aikana että rakastat minua niin paljon.  Ja jos jonain päivänä tulee se hetki, että sinun täytyy päättää elämä puolestani vaikka se olisi miten vaikeaa sinä olet silloin vierelläni. Etkä silloin pitkitä kärsimyksiäni, jos mitään ei ole tehtävissä. Viimeiset viikot hengitykseni on ollut raskas. Olen silti yrittänyt vielä jaksaa. Siksi heilutin sinulle häntääni ja olin iloinen kun tulit töistä kotiin ja nuolinpa vielä jalkasi kun tulit saunasta. 

 

Tänään on kuitenkin se hetki kun meidän on aika erota. Sain sinun kauttasi elämälleni kuitenkin jatkoaikaa. - 4 vuotta on pitkä aika. Ne sinun rukoukset ja huokaukset siis kuultiin. Elämäni on silti lyhyempi kuin sinun elämäsi. Tänään olen jo vanha, sairas ja väsynyt. Tiedäthän sinä, että en minä sano sinulle hyvästi lopullisesti. Sydämessäsi toivon sinun tietävän, että me näemme vielä ja silloin minä olen vastassa sinua. 

 

Kun olen  tässä sylissäsi, tunnen kyyneleesi pienellä kuonollani ja sykkeesi ihollani. Tunnen olevani kuitenkin turvassa tässä. . En pelkää. Minulla on hyvä olla. Tässä kohtaa haluan vain kertoa sinulle kuinka kiitollinen olen kanssasi tehdystä yhteisestä matkasta. Katso, kun heilautan sinulle vielä häntää hyvästiksi ja nuolaisen vielä kättäsi. Rakastan sinua! Olethan vielä tässä vierelläni hetken, siihen asti kun hengitän viimeisen kerran. Lupaathan minulle, että sinä jatkat elämääsi. Väsyttää ! Ethän itke siksi, että lähden. Itke siksi, että välimatka välissämme synnyttää ikävää. Mutta muista, en minä ole poissa. Jätän sinulle minun tassunjälkeni ja se elää sinussa aina, sydämessäsi. Olen kanssasi sinun muistoissasi. Ja lupaan sinulle, sinä näet minut vielä ja sen jälkeen me emme enää koskaan eroa..❤️ Sitä ennen sinä jatkat vielä elämääsi ilman minua.

 

Ennen me olimme me 2, tästä eteenpäin olet 1. ja sinä selviät! 

❤️