Olen kirjaimellisesti lomalla. Tiedättekö sen tunteen, kun olet jossakin missä tunnet kuuluvasi  osaksi sitä paikkaa. Mulla on juurikin sellainen olo nyt. Sydän on Suomessa mutta osa sydämestä kuuluu tänne. Missä aurinko paistaa, on lämmin ja meri on turkoosi ja hiekka jaloissa pehmeää ja valkoista. Kun makaan täällä rannalla, tuntuu siltä kuin koko sielu lepäisi. Unohdan oikeastaan kaiken stressin, kiireen ja tuntuu kuin pintaan nousisi se ihminen, joka oikeasti olen. Mitä en aina edes Suomessa kiireen ja arjen keskellä tavoita. Elämässä pitää olla haaveita. Mun yksi suuri haave on, että joskus mulla olisi koti täällä. Tai ainakin toinen koti, koti mihin voisin tulla pakoon Suomen pimeää syksyä ja talvea. Koti, missä pimeää syksyä ja talvea ei edes olisi. Sain tänään uuden ystävän. Hän asuu täällä ja toimii matkaoppaana. Tulee Suomeen vain silloin kun hänellä itsellään on loma. Viihtyy lämpimässä ja tykkää siit mitä tekee. Voi jos itsekkin olisi nuorempana tajunnut, että silloin kannattaa yrittää, erehtyä ja kokeilla siipiään. Olisin varmaan tehnyt muutamia asioita ihan eri tavalla. Nyt tiettyjä asioita on turha enää katua, täytyy haaveilla ja unelmoida niistä mihin joskus voisi olla mahdollisuus yltää. 

Meillä on lomaa vielä jäljellä. Täytyy joka solulla nauttia auringosta ja ottaa kaikki ilo irti näistä päivistä mitä täällä ollaan. Tänään lähdetään syömään hyvin ja saadaan auto allemme. Pääsemme ajelemaan ja ihastelmaan maisemia. Ihanaa lomaa kaikille lomalaisille ❤️